Webhelyünk cookie-kat használ, hogy a böngészést optimalizálja, visszajelzést ad számunkra a szükséges változtatásokat illetően, hogy Önnek a lehető legjobb élményt biztosíthassuk. Továbbá segíti hasznos és új tartalmak ajánlását. A cookie-k engedélyezéséhez kattintson az „Engedélyez” gombra, vagy egyszerűen csak folytassa a böngészést.

Elfogadom Elutasítom

Cégfilozófia

A Vaillant cég Európában a fűtés, melegvíz-ellátás és szabályozás területén a piacvezető szerep megerősítésére törekszik. A minőség és a vevők igényeinek való hiánytalan megfelelés képezi cégünk filozófiájának alapjait.

Vaillant Exzellenz = a minőségbiztosítás rendszere.

1996-ban vállalatunk a teljes körű minőségbiztosítás rendszerének alapjait a Vaillant Exzellenz vállalati program életre hívásával rakta le. 1999-ben ennek a folyamatnak eredményeképpen az EQA (European Quality Award) minőségi díjért való küzdelemben cégünk a legjobb fűtéstechnikai cégként végzett Európában.

Minőségbiztosítási rendszerünk felöleli a kilenc fő üzleti kategóriát:

  • a vállalati managementet
  • a vállalati stratégia és politikát
  • a források managementjét
  • a személyzeti managementet
  • a vállalati folyamatokat,

vagyis minden cég forrásoldalait.

  • A vállalati image és hírnév,
  • a vevői elégedettség,
  • a munkatársi elégedettség,
  • és az üzleti eredmények

oldalán a Vaillant eredményoldalának tényezőit is.

A minőségbiztosítás rendszerének ilyen konzekvens követése számos elnyert európai díjban nyert bizonyítást.